Sivut

lauantai 24. syyskuuta 2011

Pesänrakennusta

Vanhasta omakotitalosta löytyy aina joku kohta, joka vaatii vähän laittoa. Meillä on nyt keskitytty eteiseen ja koitettu saada siitä vähän toimivampi. Vielä ei ole luvassa before ja after kuvia, koska after-tilaa ei ole täysin vielä saavutettu. (Viikonloppu siinä piti mennä, nyt on kulunut 3 viikkoa...) Muutamia yksityiskohtia olen kuitenkin jo viimeistellyt ja tästä alla olevasta olen erityisen ylpeä. Idea sai alkunsa sisustuskaupassa, kun ihailin jotain avaimille tarkoitettua taulua ja ystävä totesi, että tee kuule itte. No minä tein. Sopurahasta hain koukut ja kehykset löytyivät käyttämättöminä laatikosta, ostettu vuonna 2008 Saariselältä jostain matkamuistomyymälästä. Kehykset vaan kaksipuolisella teipillä kiinni seinään ja koukut naulalla kiinni. Taustalla muuten liitutaulumaalia, muuten ei ehkä mustaa seinää olisi eteiseen valittu. Ja täytyy sanoa, että olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen!



Alla olevaan lauseeseen olen nyt törmännyt viime aikoina toistuvasti ja jotenkin alkoi tuntua, että sopisi myös tänne meille. Veikkaan, että tilanteita, joissa ajatusta voisi hyödyntää, riittää jatkossakin. Joten nyt se löytyy teippinä meidän seinästä. Seuraava tavoite on pystyä noudattamaan ohjetta. 

3 kommenttia:

Irena kirjoitti...

Tuo avainkehys näyttää kopioimisen arvoiselta idealta - jahka nyt tupa valmiiksi joskus saadaan..

vilukissi kirjoitti...

Mä taidan kuule matkia sua! Kiitos vinkistä!

Henna Rantasaari kirjoitti...

Ei muuta kun toteuttamaan vaan! :)